Bolsazo

O da repostaría creativa é un mundo que require dunha aprendizaxe constante. Esta fin de semana fumos a Ourense a aprender moitísimo con Coo-Kiss. Este foi o resultado.

Foto 28-09-13 18 52 07

O noso primeiro Chanel

O que me alucina desta tarta sobre todas as cousas é o seu realismo. A solapa frontal levántase e até o meu pai perguntou se estaba feito de tela!

Esta entrada sérveme, ademais, para recomendarvos a tod@s @s interesados por este tipo de repostaría que vos animedes e que vaiades a algún curso porque se aprenden moitísimas cousas. Eu veño encantada! En Coo-Kiss teñen unha oferta de formación amplísima e para todos os petos!

bolsoesqu

Polo outro lado

frontalbolso

De frente

O mundo das tartas modeladas é amplísimo e eu pouco ou nada sabía. Dicer que disfrutei como unha nena pequena sería ficar corta, así que simplesmente vos comentarei que penso repetir mooooooitas veces. Espero que gostedes tanto como eu e como na miña casa!

Foto 28-09-13 16 35 26

Un Chanel na neveira

bolsocomido1

Así acabou a cousa!

chanel

Eis o orixinal

20130930-073744.jpg

O noso primeiro Chanel

Bolsazo!

5 thoughts on “Bolsazo

Deixa un comentario

